Hemma igen=)

kom hem från uk i måndags natt har varit skit trött och inte orkat blogga! hittade inget internetcafe där nere dom har inte våran standard direkt. operationen gick jätte bra fan vad skönt det är att bli sövd. Efter operationen vaknade jag och var jätte glad över hur snabbt det hade gått sen kom jag på att jag hade sovit. Nu är ja gul och blå och håller på och läker. Dagarna i ukraina var inte så roliga ett sjukhusrum med ukrainsk tv fy fan och så äcklig mat att jag fick lov och svälta=) Nej dom gick ut och köpte vad jag krävde men det fanns inte så mycket i det landet som jag tyckte om första och andra dagen sov och läste jag mest tredje dagen gick jag ut och handlade med min doktor i ca 40 min sen fick jag vila igen. och stickade upp ett nystan. Fjärde dagen gick jag själv ut och handlade lite vodka cigg och en liten knasig grej till Patrik att ta med mej hem sen fick jag åka efter 4 dagar fullmatad med medicin och ca 2 liter antibiotika bar det hem till sverige igen en 17 timmars resa kul! jaja ska man vara fin får man lida pin fast så ont gör det inte.xoxo

Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

När du skriver ut bloggen på FB tror man ju att du har uppdaterat. Puss

2009-11-11 @ 20:44:03
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/
Postat av: Cherry Lee

Vad har du opererat Frida? kram/Caroline

2009-11-12 @ 17:12:51
URL: http://www.metrobloggen.se/cherrylee
Postat av: frida

men mamma jag skulle men hann inte kom annat ivägen=) puss

2009-11-13 @ 12:50:36
Postat av: frida

carro jhag har lyft tuttsen efter Tindra

2009-11-13 @ 12:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0