Bullbak och Gossipgirl

idag har dagen  gått åt att baka en massa bullar till Patrik N har varit med och hjälp till så hon lär sej för hennes kille älskar mina bullar det gick bra och nu är dom färdiga=) har bakat på 3 liter! Dom kommer räcka veckan ut förhoppningsvis min man älskar kanelbullar! gårkvällen blev bra finns bara ett ord som duger och det är passionerad! + att vi tittade på min favoritfilm som Patrik hatar Romy&MIchell blondiner har roligare. Han tittade på den med mej bara för att jag var mkt känsloladdad igår och jag fick ett obehagligt besked. T ligger dåligt till hos mej om vi har otur!! Det gör han förövrigt ändå, tycker så illa om honom nu som man kan göra om en människa han är inte vatten värd inte ens värd att hata. Det finns verkligen människor till allt hoppat han får hjälp för inte är det friskt.
kvällen ikväll kommer att vara perfekt mannen är lycklig över bullar och tvspel och jag är lycklig över Gossipgirl och kaffeglass. Fasr vi skasynda på chips och dip också och kolla på nån halvrutten film. Kan behövas inför morgondagen har mycket att göra då... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0