fick ett set diamantsmycken till frukost

varför? ingen aning vi firar inget speciellt har han fått för lite sex? kanske eller är det för att han ska ut i kväll och ger det i förebyggande för att han blir för full? mest troligt det. fast kanske det kan vara bara för att! jaja fina är dom ialla fall och mamma brukar säga att jag blir bortskämd det brukar jag inte bli så hur bortskämd tycker hon att jag är nu när jag faktiskt blir det=) har fått shoppat grymt mkt kläder får diamanter och söta mirandanalls choklader. vad har hänt med min älskling? hmm jag klagar ju inte direkt=). puss på er alla idag är jag super glad den här dagen började perfekt som sagt diamonds are a girls best friend!fast dock inte med den kedjan till som tur ärfast dock inte med den kedjan till=) ne nu ska ja packa ihop allt morsan hämtar mej tindra och vovvarna snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0