första inlägget!

Jaha då ska man försöka sej på att flytta dagboken till nätet då. ger definitift mer plats i nattduksbordet=). Idag har det varit en nästan helt vanlig dag i en nästan helt vanlig vecka! min lilla älskling Gucci har legat på sjukhuset förra veckan och sen dess har allt bara nästan vanligt. Mitt lilla energi knippe till hund brukar göra mej pigg och glad bara genom att vara så glad och lekfull men den här veckan har han inte fått leka han har lunginflammation. Så jag har fått llite mer gjort den här veckan helt enkelt men bara lite efter som min kära dotter Tindra har varit skittjurig över sina nya tänder. Idag har jag haft en del att göra men bara tråkiga saker jag har städat tvättat och bakat för på söndag kommer en trevlig tjej och hämtar lilla Lorita eller Doris som hon ska heta hon är Guccis och min andra vovves Fendis dotter. Vad rörigt det här blev jag ska nog presentera alla som kommer i den här bloggen i min familj finns jag Frida mamman och frun ihuset en superbra hemmafru=) or not! jag hatar att sräda diska tvätta och sånt och skulle hellre vara en rik diva som hade massa anställda i mitt dröm mansion=) min man Patrik som jobbar och spelar tv spel och är bättre på att göra hemmsysslor. Våran dotter som just nu är 9 och en halv månad Tindra=) ljuvligaste lilla ängeln på jorden men mkt bestämd och envis det kommer från hennes mormor Lotta, ja jag fick det också=) vovvarna Gucci min ögonsten lilla bebis älskling=) Fendi mamma till minisarna och mer i min man smak på hund minisarna Lorita som blir Doris på sön och inte kommer vara familj mer och Lobutin en jätte valp. alla vovvarna är Praszky krysariks och så har vi Natta som e min brors tjej som bor här och väntar Tindras kusin gick det att hänga med?=) Så idag har jag alltså städat och snt för imorgon ska ja in till sthlm och kolla på säsongens inneskor=)=)=) I LOVE SHOES. och så ska ja och natta kolla på zombie vandringen det är massa människor som klär ut sej till zombies och går runt i sthlm kul! Just nu sitter min man och spelar fotboll på ps3 varför varför gav jag honom det? jag får ju inte titta på tv längre! jaja jag har ändå inte städat klart..skit också! Nu ska jag allstå gå och städa slut på det roliga... kanske har roligare saker att skriva imorgon om zombies och skor=) kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0