sjuka sjuka människor

Jag börjar bli rädd för den här världen vem som helst kan vara sjuk i huvudet nu låter jag väl som en av dom och super paraniod men det är ju så den snälla grannen som lånar ut ägg,barnens förskollärare,jobbarkompisen som alltid är trevlig eller plastpappan som man förr önskade hade varit ens riktiga far, ja vem som heslt kan få en knäpp och bli som en annan människa en obehaglig hemsk sjuk och farligt störd människa! Det har jag tänkt på ikväll världen ser nämligen ut så nuförtiden undrar hur den ser ut när Tindra blir stor känner mej nästan ansvarslös som tvingar min kära lilla dotter växa upp i det här vidriga samhället som sverige börjar bli!
annars har jag bara ägnat dagen åt att introducera en ny leksak åt Tindra och tvätta vika tvätt sortera tvätt hänga tvätt! förmodligen kommer jag att drömma om tvätt inatt. jag håller nämligen på att höst städa innan operationen så att Patrik inte behöver göra allt när jag är liggandes. Naglarna har jag fixat också byggt med uvgel lägger in en bild imorgon för ni måste se dom så glittriga och snygga nu ska jag bädda nya lakan och sova godnatt xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0