släkt kalas

Idag har vi i släkten firat kusin vitamins 25 års dag gott fika mycket stoj och lek trevligt. Vovvarna och Tindra är dötrötta efter allt som varit idag....skönt då sover dom bra inatt. Jag som gått och väntat på mitt paket från Laredoude fick det idag precis när jag kom till Trosa kul det ska ju hämtas i Gnesta så jag fåt tåligt vänta en dag till fast ni som känner mej vet att jag är otålig så jag lär väl drömma om paketet i natt speciellt som jag kommer sova så tungt för inatt har jag ingen kar som väcker mej hela natten. Han är ute och festar i sthlm med sin kompis så han hämtar mej imorgon om han inte är för bakis. nu ska jag bara slappna av och inte behöva tänka på något bry mej om något och bara titta på tv och umgås. Det är så skönt att slippa vara hemma ibland bara bryta vardagsrutinerna lite. hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0