tidig morgon ska fotas idag

Fy fan nu har jag fått sovit 5 timmar dom två senaste dygnen och jag måste gå upp för jag ska göra mej i ordning  för fotografering måste bygga naglar och fixa till mina extensions. Sedan har jag två timmar resa framför mej och en låååång dag framför kameran men jag tror att resultatet blir skit jag är för trött och så ska jag ju hjälpa N att bli sminkad fixa hår och posa. Gucci har inte lika ont längre men ändå för ont för att stanna hemma så han får följa med fast det brukar han älska, Tindra ska okså med undrar om hon älskar det..har en kännsla att hon inte gör det och inte kommer vilja vara tyst och snäll nej nu ska jag prata med AK i pattaya så jag blir lite pigg och kanske göra 5-6 espresso xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Du bara måste skriv ALLT som händer här i bloggen så jag alltid kan vara med dig..:)

love u

<3

2009-10-21 @ 06:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0