uppdatering

Har varit lite slapp och missat skriva har inte hänt såå otroligt mycket heller men här kommer en liten uppdatering. I söndags hämtade dom Doris bara en kvar nu skönt. I måndag var det en som tittade på den sista valpen men tyckte att han var för vild hallå deet är ju faktiskt en valp.. hon var lite konstig.. sen tillbringade jag natten på akuten! Hände en konstig sak i handen dom trodde det var en propp därför åkte vi in men det var det inte fast dom vet inte riktigt vad det va heller jag skulle bara vrida av locket på tindras nappflaska så small det till i handen och jag kunde inte röra den sedan försvann all känsel och jag blev blå och kall det här spred sej upp till axeln ochpå väg till södertälje ända upp i nacken och huvudet. väl på sjukan gjode dom lite prover men fick inte ut nåt blod fån handen så dom fick sticka i andra helt sjukt och dom visste inte vad det var men nu är det nästan borta e lite stel i fingrarna och har ont men har iaf känsel och kan röra mej. Kostiga saker kan hända med kroppen. Igår pratade jag i tele med morsan ett tag ca en timme om hennes ex jag är så sjukt besviken på honom jag tycker det känns så otrevligt och jobbigt att en människa man litar på och tycker om så mycket visar sej vara en helt annan människa som inte alls var så bra. Blir så arg min mamma förtjänar så mycket bättre än att bli behandlad på det sättet.  Jag ringde mitt första skype samtal i går coolt gratis pratade med jasmin kusin vitamin. trevligt trevligt ska fira hennes 25 års dag på fredag. Idag har jag stickat klart guccis halsduk så han inte ska få lung inflammation nåt mer men jag var tvungen att ringa mormor och fråga hur man maska av hon kan det där hon=) slänger in en bild på gucci o halsduken ska försöka bli klar med min egen nu med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0