en hemmafrus morgon!

Vaknade klockan tio av min Tindra, hundarna orkarde inte gå upp ännu! Lathundar. Fixade lite välling satte på kaffet gick in till Tindra bytte blöja gav henne vällingen. Åt frukost(kaffe o cigg) Tränat pilates extra för benen kan ju inte träna överkroppen nu. Kollade stygnen läker fint. Plockar undan lite grejer, Tindra vill leka leker lite med henne går och hämtar posten tar en cigg med N och går igenom posten inget kul förutom paketet längst ner. nya fina underkläder i militärgrönt Patrik gillar militärgrönt=). slår på datorn kollar om AK är inne på skype nepp hon badar väl med elefanter eller nåt hon är på Laos nu. om allt går som det ska hälsar jag på henne där snart=) Har lite babygympa med Tindra hon vill inte och orkar inte och då blir det inget sån är Tindra envis,men det är både jag och Patrik så det var ingen överaskning direkt. Viker lite tvätt sätter på en ny tvätt i maskin och planerar att städa fast jag vet att jag inte kommer hinna göra det idag heller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0