fattiga riddare

Har haft en riktig såshelg och bara haft det lugnt och skönt. nja snarare tråkigt Patrik har ockupperat tv:n med sitt tvspel skulle aldrig köpt det till han. Hela helgen bara spel fattar mej inte på killar att dom klarar av det. blev en film igår kväll när Patrik gick och la sej Inglorius basterds Den var rätt bra faktiskt lite sjuk och annorlunda men bra. kollade på scary movie 4 oxå som vanligt massas trams men två tre roliga skämt. Kroppen läker bra längtar bara tills jag kan ta av mej den här obekväma bh:n om 5 veckor går det bra.Nu står jag och gör fattiga riddare vi var hungriga och det var vad som fanns hemma gott det har jag nog inte ätit sen mamma gjorde det sist kommer inte ens ihåg när det var! nej nu ska jag fortsätta steka till ljudet av need for speed...

Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

Hallå nu får du väl ändå uppdatera!

2009-11-19 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0