70.000 för en ny kropp

Idag har jag och älskling varit på banken och srivit på lånet till min mammaplastik så om några dagar kommer pengarna in på kontot och snart ska jag operera första mammaplastiken jag ska göra ett ankarlyft och är skitnervös jag gillar inte att skära i kroppen men nu behövs det verkligen jag måste ha ett lyft annars kommer jag aldrig kunna ha en bikini igen den andra operationen har jag inte bokat ännu men är beräknad ganska snart den med det beror lite på hur väl brösten läker den kostar 41000 för det är en bukplastik=) vissa har sagt att dom tycker det är fel att skönhetsoperera sej efter ett barn att det är värt att kroppen blir som den blir att det är naturligt jag anser att min kropp är värd mycket  och jag tcker att Tindra är värd minst 70000 och jag är värd det med. Mitt krav för att skaffa barn var att jag ville kunna korrigera det som blev förstört under graviditeten jag accepterar inte den förändringen hos mej själv när det finns något att göra åt det och jag anser att det är ungefär som om kroppen blir skadad i en olycka inte för att Tindra var det men om kroppen blir skadad i en olycka vill ja nästan alla korrigera det och det är okej varför är det inte lika okej för alla att man korrigerar efter en graviditet? Det är ju även det precis som olyckan en faktor man själv inte kan påverka. Som om magen blir mycket stor och man får lös hud efter vad ska man som gravid göra åt det? plocka ut ungen för tidigt nej precis! Då får man ofta svaret att "ja men man vet ju att det blir så när man ska få barn" nej alla blir inte så min mamma har inte mkt bristningar och ingen slapp hud hon ser knappt ut som en tvåbarnsmamma. Och jg känner att jag vill ha möjligheten att få ett litet underverk som våran Tindra men ändå vara vacker och känna mej nöjd med mej själv herregud det är 2000 talet inte 1800 talet. Annars har det inte hänt mycket jag har sovit mkt idag har ju inte sovit normalt på hela veckan och igår kväll fick jag väldigt fina blommor av Patrik=) rosa bukett med en rosett och ett kort där det stod jag älskar dej mest av allt det ska vara du och jag för alltid. Han kan vara bra romantisk ibland han=) puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

Tack mitt Hjärta.

2009-10-22 @ 21:07:50
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0