Gucci skadad igen

Ligger och myser med Gucci han är skadad...igen. Han har ont i benet bara hände utan att han gjort något speciellt. Jag har känt och klämmt lite och det verkar inte vara något brutet det verkar bara som att han övransträngt hälsenan igen. Det händer ibland efter olyckan i tassen då han fick ta bort en tå och hade sönder foten han har fortfarande problem med den och överanstränger den andra tassen då ibland. Så nu måste han ligga still och det är inte det lättaste med den här hunden ni som träffat honom vet. Så nu måste jag ligga och hålla i honom hela natten blir det inte bättre så åker jag till veterinären imorgon. Det är inte akut ialla fall almänntillståndet är bra och inget svullet eller känns konstigt. Puss min Gucci min ögonsten och godnatt på er andra som får sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0