har fått en trojan irriterande

har fått en jävla trojan på datorn skit jobbigt. Patrik har laddad ner nån jävla skit grej som temma och då kom trojanen helt plötsligt började datorn logga in på mmin admin och kollade på miina bilder kul dom jag gjorde till Patrik i mina bröllopsunderkläder... idag har varit en jobbig dag med Tindra hon har varit jätte vrång och skrikit i ett hela dagen och kvällen. Gucci har pajjat min stickade halsduk innan jag ens är klar med den tack lillkillen för det. Han vällte ut mitt kaffe över hela stickningen och nystanet. Annars har det mest varit tråkigt handlat lite, promenerat lite med stavar, köt mat varor till nya dieten som jag ska börja med imorgon inför min mammaplastik=) som jag längtar efter. Igår hämtade jag ut mitt väntade paket från Laredoute allt passade=) uton en skjorta men det var på helt rätt ställe den var för liten ialla fall. Nej nu är jag super trött och sova okej först ska jag ta en ordentlig peeling och smörja mej med sheasmör blir såå mjuk av det och det ska tydligen hjälpa så att man inte får celluiter och det vill jag inte ha. godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

Herregud va du stavar fel, kollar du inte först vad du skrivit? Skärpning du som är duktig på att stava annars.

2009-10-18 @ 22:02:50
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0