Hej då Doris!

Idag har lilla Doris flyttat hemifrån till en ny familj en valp kvar ska hitta ett hem sen finns bara Gucci och Fendi kvar skönt.. vid tolv hämtade dom henne lite speciell tant men verkligen hundkär=). Jag har inte gjort så mkt mer faktiskt haft en ganska lugn och halvtråkig dag faktiskt jag har lagat mat och bakat brownies medans Patrik lekt med Tindra sen hittade Tindra diskmaskinen och då dög inget annat den var tydligen jätte häftig. Jag har haft ett vääääääldigt långt samtal med telia om att våran hemtelefon fortfarande inte fungerar tjejen var jätte trevlig och hjälpsam och löste det med ett nytt nr eftersom problemet var att bredbandsbolaget vägrade släppa numret fast vi inte har kvar dom skitbolag! det var bara skit när vi hade dom med hade typ bara tv och internet varannan dag. över fotboll  vm  hade vi inte tv på en månad Patrik blev galen inte fick vi kompensation för det heller. nu har vi telia funkar bra utom telefonen då men vi får åtminstonde 800 för att vi inte haft det och nytt lätt nummer med
bra där telia=) billigaast var dom faktiskt med. Ne nu ska jag göra ännu fler tråkiga saker jag ska betala patriks spel från tradera och sen tömma analsäckarna på Gucci det sista är INTE kul=( men behövligt för att lillen ska må  bra bye bye




 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

åhh min sötnostindra....kram

2009-10-13 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0