massor av ärenden!

idag har jag och N utfört en massa ärenden så tråkigt men morgonen började bra med att sälja sista valpen. 8000 fick vi för honom lite mindre än för dom andra men så var han ju väldigt ful med. Sen har jag varit och hämtat kuddarna till soffan 700 spänn för mycket tog hon så jag fick gå tillbaka och hämta dom sen har jag varit på banken och fått mina pengar för nu är det inte många dagar kvar till jag drar iväg och blir fin. Ska åka in till södertälje och fixa euro nån dag i veckan på torsdag får det bli. Jag har skrivit ut massa blanketter somn ska fyllas i fyyy fan det är inte kul men Patrik har inte förmåga att förstå dessa krångliga papperslappar jag har lärt mej det från min mor! annars är dom väldigt krångliga vi har iingen smart byråkrati i vårt avlånga land. sen har jag varit på apoteket och köpt den här tvålen man ska bada i innan operation dyr... och varit och fikat latte och bakad potatis med skagen=) himmelsk gott ne nu har jag inte tid ska hinna träna ett extra pass pga potatis m skagen men det var det definitift värt xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0