ny telekö hatar det här

213 i kö till f kassan var framme vid 64 och blev bortkopplad ringer igen 250 i tele kö tack! väntar väntar väntar kommer fram till slut mitt samtal tar ca 30 sekunder får veta att det tar 30 dagar att få tillfällig föräldrapenning lägger på. ska överföra pengar mellan patriks kontot det fungerar inte sitter i telekö till banken ett tag  får veta att det inte finns några problem och det är själva internettjänsten som är fel ringer dit nu sitter jag i kö där 24 före mej nu fy faaan vad trist har ju massa samtal att ringa idag ska ringa kommunen om dagis undrar hur lång kön är där... ska ringa skolan om blanketter undrar om jag kommer sitta i telefon kö tills jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0