romantisk myskväll

idag har Patrik och jag haft en lite romantisk myskväll med fint kött perfekt stekt (av mej såklart) skumpa mörk choklad och kräftsjärtar med aioli vad som komma skall förstår nog alla. Vi har tittat på jätte romantiska filmer och bara myst Tindra blir kollad av N. och min plastik är bokad och klar 4 november bär det av my breast is gonna look fabulous! ska man vara fin får man lida pin ont kommer det göra  och jag får inte röra armarna på 3 veckor men whatever=) Gucci stödjer helt på tassen men är lite stel fortfarande nu verkar allt gå bra... har inte tid att blogga nu heller för jag ska efter en flaska champagne=) gå och lägga mej i bubbelbadet med min älskling bye=)

Kommentarer
Postat av: LOTTA ÅGREN

Vad härligt det låter. Kram på er

2009-10-24 @ 11:30:35
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/
Postat av: frida

japp och det var det med kram

2009-10-24 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0