Samtal med min älskling i thailand

Har varit vaken hela natten och vakat över min lilla ögonsten. Guccis ben har blivit lite bättre han har kunnat gå ut och gjort sitt men vill fortfarande inte stödja på benet, jag misstänker sträckning av led. Han har inga symptom på någon annan benskada och med tanke på att det gör ont vid senan bak på benet så är det nog det för han är inte varm eller svullen som vid ledinflammation men han har ju nyss haft lunginflammation och sträckning ger gärna ledinflammation så han sätts på en ny antibiotika kur ändå. Efftersom han är bara 2 kilo stor så har jag redan hela kuren hemma så jag slipper hämta ut nytt recept då han bara äter hälften av minsta dosen som finns förpackad. Hoppas det blir bra nu med det han lever för att springa och livsglädjen som finns i honom gör vem som helst glad utom morsan hon tycker att han är en råtta.. trots Guccis halta ben var morgonen helt underbar fick ett skype samtal av min älskling i thailand AK hon har flyttat dit och hur länge vette fan men så länge hon har det bra där så länge tycker jag hon ska stanna. Jag har saknat våra samtal sååå mycket och saknar henne så sjukt mycket och har man inte råd till en julsemester i thailand så får gratis skype duga. Det viktigaste är att få se att hon mår bra=) Nu ska jag städa lite grann får fikabesök av två vänner med deras son idag så Tindra och han kan leka lite och vi vuxna kan fördjupa oss i nya kommunföreningen xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0