ZombieWalk och höstens inne skor=)

Jaha har man varit i sthlm med Natta idag kul=) har shoppat ett par nya skor ett par overknee stövlar höstens inne sko Jag köpte mina på DinSko 599 spänn var dom helt klart värda varma och sköna men framförallt superheta. vi va inne på typ alla affärer i stan men hittade inget utom en topp på Gina tricot 149=) jag älskar den affären billigt och snyggt mode. hittade ett coolt pärlhalsband i grå pärlor på en affär med massa billiga smycken under bron vid slussen. Natta är såå rolig hon gillar nämligen inte att shoppa kläder så hon led av alla provrum men en vit varm chocklad senare var det glömt och vi drog och jagade zombies det var ju trots allt därför ena hälften iaf åkte till stan idag vi gick ner mot gamla stan för vi trodde att vi missat dom men dom kom bakom oss och fy fan vad ruttna zombies dom flesta såg inte ens i närheten ut som zombies och dom lyckades inte med den ryckiga gången heller men en sjuksköterska såg ut som en zombie hon va faktiskt lite läbbig och gick som dom gör i filmerna. Hon gick bakom mej och Natta men så gick ja åt andra hållet så hon bara gick bakom Natta haha och Natta trodde det var jag som gick där hela tiden och hon blev skiträdd när hon vände sej om och såg en zombie brud=).Mer har nog inte hänt faktiskt kom nyss hem och ska ta lite rosevin nu tror jag och mysa med Doris som flyttar i morgon=( fast pengarna=)Hej då Doris ..... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0