flygbiljett problem

Igår köpte jag min flygbiljett till uk så jag kan åka och operera mej dom drog pengarna men sket i att skicka biljetten fick inte ens någon bekräftelse på köpet. Operationen är endast bokad om jag kan visa upp min flygbiljett idag vilket jag inte kan och det går inte att ringa flygbolaget på helgerna alltså får jag skjuta upp operationen ytterligare och betala för en ny biljett för jag får inte tillbaka pengarna för biletten jag köpte igår till FLYGVARUHUSET för er skitservice! alltså jag har varit på grymt dåligt humör idag + på det så har jag mens igen på grund av den här j###a spiralen har haft det typ en månad i sträck nu och jag orkr inte med alla hormoner. på måndag ska jag gå till läkaren för att få utskrivet pms tabletter annars kommer mitt äktenskap snart gå åt helvete med mina humörsvängningar.


Kommentarer
Postat av: LOTTA ÅGREN

Lugn och räkna till tio hjärtat.

2009-10-24 @ 20:52:57
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0