kollar igenom bilderna innan redigeing

sitter ooch kollar igenom bilderna från idag och ska kolla vilka jag tycker ska redigeras. det gick inte så bra idag känner mej inte bekväm med vikten ännu för att bli snygg på kort men nått bra borde jag ju hitta. N tog dubbelt så många biler och fick några riktigt bra jag hjälpte henne lite med att posera eftersom det var första gången och hon var jätte bra ska se om ja får in bilderna i datorn och så kan ja lägga ut någon ifall jag vågar som sagt dom blev inte bra och oredigerade ne fyyyyy fasen. förresten märkte jag vilka jävla otrevliga typer det bor där i märsta ialla fall dom på bussen men kärringen märkte nog att jag kan vara vubbelt så otrevlig som hon. ne nu ska jag poppa popcorn till greys!!! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0